Haluatko saada itsellesi ja yrityksellesi lisää kauppaa? Sähköpostimarkkinoinnin avulla voit saavuttaa laajempia markkinoinnin tavoitteita, joten se kannattaakin ottaa osaksi myyntiprosessia.
LinkedIn-profiili voi olla erittäin tehokas työkalu myynnin tukemisessa monella eri tavalla. Kaikki eivät kuitenkaan ole vielä hyödyntäneet sen täyttä potentiaalia.
Yrittäjäksi ryhtyminen on suuri päätös, koska silloin kannat itse vastuun omasta palkastasi. Lue lisää!
Lue lisää, mitä myynnin tavoitteiden asettaminen tarkoittaa ja miksi tavoitteita kannattaa olla.
B2B-myynti eli yritysmyynti tarkoittaa kahden yrityksen välillä tehtävää kauppaa. Aivan niin yksinkertaista se ei kuitenkaan ole. Lue lisää artikkelista!
Tiedätkö mitä myyntijohtaja tekee? Kerromme vinkkejä artikkelissa.
Voit onnistua paremmin markkinoinnissa ja myynnissä, kun tiedät yrityksesi kohderyhmän. Lue lisää artikkelista!
Onko kaupan klousaaminen vaikeaa? Me kerromme artikkelissa miten onnistut kaupan klousaamisessa aina uudelleen ja uudelleen!
Hyvän myynnin työpaikan löytäminen voi olla hankalaa, koska tarjontaa on paljon ja mukaan mahtuu myös huonoja paikkoja. Lue artikkelista mistä löydät juuri sinulle sopivan työn ja kuinka erotut joukosta!
Yrityslaina on yksi yrityksen kasvun ja kehittämisen tärkeimmistä rahoitusvälineistä yrityksen tulorahoituksen, factoringin ja muiden rahoitusmuotojen välillä. Lue lisää artikkelista!
Yritykset aloittelevat uutta vuotta ja yksi tärkeä osa vuoden suunnittelua ja uuteen myyntisykliin valmistautumista on myyntibudjetin laatiminen. Lue lisää!
Ei ole mikään salaisuus, että asiakashankinta on työlästä ja sen kustannukset ovat korkeat. Varsinkin tänä päivänä, kun asiakkaalla on paljon vaihtoehtoja.
Menestyvän SaaS-yrityksen avain on kasvu. Kaikki SaaS-yritykset ja heidän perustajansa haluavat kasvaa yksisarvisten joukkoon ja tehdä mahtavan Exitin.
Jos olet myyntijohtaja, olet luultavasti huomannut, että myyntitiimisi ei täytä myyntitavoitteita. Saatat miettiä, miksi myyjät eivät osaa myydä. Nappaa tästä artikkelista 10 syytä miksi myyjät eivät myy tarpeeksi ja kehitä nämä asiat kuntoon, jotta menestyt!
Markkinointi ja myynti kulkevat käsi kädessä. Loppujen lopuksi ilman markkinointia, joka tuo liidit, ei olisi myyntiä, joka voitaisiin klousata. Samoin parhaatkin markkinointiponnistelut voivat jäädä vaille tulosta, jos myyntitiimi ei tee töitä kauppojen solmimiseksi.
Kuinka paljon B2B-myyjä saa palkkaa? Vastaus tähän kysymykseen ei ole niin yksinkertainen kuin miltä se saattaa vaikuttaa.
Asiakkuudenhallintajärjestelmien avulla laitat työsi järjestykseen ja pidät kaiken ajan tasalla. Parhaimmillaan myynti kasvaa, koska näet myyntiputken läpinäkyvästi ja pystyt reagoimaan juuri oikealla tavalla asiakkaidesi tarpeisiin.
Asiakas on kuningas! Kun pidät sen mielessä, voit saada lisää asiakkaita. Lue lisää!
Sähköposti on jo vanha juttu, mutta miten myynti voi kehittyä sähköpostin avulla? Lue lisää!
Haluat myyjän paikkaa, koska siitä maksetaan hyvä korvaus. Miksi myyntityöhön hakeminen on kuin myyntiä? Lue lisää!
B2B myyntiprosessi on pitkä ja monivaiheinen, mutta siitä ei kannata tehdä liian monimutkaista ylimääräisillä järjestelmillä tai säännöillä. Tutustu B2B myyntiprosessin edistämiseen!
Puhelimella saa paremman yhteyden asiakkaaseen. Toisaalta puhelimessa myyntiä vieroksutaan sekä asiakkaan, että myyjien puolelta, koska vastaanotto on välillä tylyä.
Myyntitapaaminen on tilaisuus, jossa saadaan lisää tietoa asiakkaan tarpeista. Mutta miten ihmeeessä niitä saa lisää?
Huippumyyjäksi voi kasvaa tai kehittyä. Nykypäivänä huippumyyjä hallitsee kaikki kanavat internetissä ja hyödyntää omaa henkilöbrändiään myynnin edistämiseksi.
Olivat B2B ja B2C termeinä sinulle uusia tai ei, ne tarkoittavat yritykseltä yritykselle tai yritykseltä kuluttajalle tapahtuvaa myyntiä. Lue niin tiedät enemmän!
“Enemmän yhteydenottoja, enemmän sähköposteja, enemmän puheluita, enemmän tapaamisia, enemmän tarjouksia, enemmän klousaamista, enemmän kauppaa!”
“Sales success comes after you stretch yourself past your limits on a daily basis.”