Haluatko saada itsellesi ja yrityksellesi lisää kauppaa? Sähköpostimarkkinoinnin avulla voit saavuttaa laajempia markkinoinnin tavoitteita, joten se kannattaakin ottaa osaksi myyntiprosessia.
LinkedIn-profiili voi olla erittäin tehokas työkalu myynnin tukemisessa monella eri tavalla. Kaikki eivät kuitenkaan ole vielä hyödyntäneet sen täyttä potentiaalia.
Lue lisää, mitä myynnin tavoitteiden asettaminen tarkoittaa ja miksi tavoitteita kannattaa olla.
B2B-myynti eli yritysmyynti tarkoittaa kahden yrityksen välillä tehtävää kauppaa. Aivan niin yksinkertaista se ei kuitenkaan ole. Lue lisää artikkelista!
Onko kaupan klousaaminen vaikeaa? Me kerromme artikkelissa miten onnistut kaupan klousaamisessa aina uudelleen ja uudelleen!
Menestyvän SaaS-yrityksen avain on kasvu. Kaikki SaaS-yritykset ja heidän perustajansa haluavat kasvaa yksisarvisten joukkoon ja tehdä mahtavan Exitin.
Asiakas on kuningas! Kun pidät sen mielessä, voit saada lisää asiakkaita. Lue lisää!
Myyntitapaaminen on tilaisuus, jossa saadaan lisää tietoa asiakkaan tarpeista. Mutta miten ihmeeessä niitä saa lisää?
Sähköposti on jo vanha juttu, mutta miten myynti voi kehittyä sähköpostin avulla? Lue lisää!
Puhelimella saa paremman yhteyden asiakkaaseen. Toisaalta puhelimessa myyntiä vieroksutaan sekä asiakkaan, että myyjien puolelta, koska vastaanotto on välillä tylyä.